Hello fearless! Selamat petang semua, howwa are you? Already lunch? Oh me so great, alhmdulillah :) Harini byk btol tmpt yg akanku kunjungi choooi haha bersama sama dgn Mama tercinta :*
Best kan bila tgk couple dkt fb? Kan kan kan? WTW bersama sama then album dp pun bersama jugak and I was like wanna break that hahaha LOL. It's okay, chilleeexx Dyla. Kau belum ada jodoh, mybe yg kau couple selama ni hnyalah imaginasi semata mata, hmmmm.
It's hard to me but Alhamdulillah, I can through all of this. Dyla nk boypreng cenggini :,
> Who actually love me for who I am.
> I felt so warm when with him.
> Gentlely care about me.
> Gives a great hug.
> Wipe my tears.
> Kisses my forehead.
> Give a call before I want sleep.
> Text me always.
> Treat me like a princess.
I hope I can searching this characters, Amin. Kbye :')
No comments:
Post a Comment