May 30, 2011

Hari Belia ♥

Hooooo hello! haha, Good Evening everyone. Now I wanna share with you all my picture and girlfie's ber-spent time di Hari Belia Putrajaya. Memang sungguh seronok, ramai gilaaa org. Hahah dua hari aku kesana, time itulah aku tak makan hahaha. Okay lets see the picture,

Hari pertama kami disana :)

otw ke destinasi.


gurau senda yg amat grr hahahaha,

sumpah penat gila hahaha rehat jap.


semua awesome, with Shuib Sepah :)

kau nmpk kpala ular tu? dia mnju kearah mana? aku kan? haaa acting cool -,-

We wanna be Indie band haha. Iloveyou Ayu :)

No one can take you all from me!

Hijab (;

__________________________________________________________________________________

Hari Kedua :)

I'm different than others -,-


terjumpa Naruto Malaysia hahahaha.

sumpah tkbole nk stop gelak sbab naruto tu tgklah annoying gila! hahahaha.

nk sedekad yg boleh tu dgn aku haha haihh annoylah bro.

Ayu lawa lah :)

I'm happy spent time with them ♥

Penunggu setia hahaha.

silalah sepak :3

Yeahhh selama dua hari kami spent time, thats so greaaaat! Sorry I cant upload byk gmbr lah ehh? If nk tgk lagi, tgklah dkt fb saya yeaa, add lah haha. Sedihnya, hari kedua Awyn tak sertai sekali sbab dia pegi knduri sumpah sedih tau :( 

Ohmygod, I'm wearing hijab, hehhe. How I look? cool? pretty? grgues or awesome? HAHA bingai -.- InsyaAllah I will wearing the tudung spenuh masa :)

I Really Really Love That Time ♥
















No comments:

Post a Comment